Що робити, якщо речі із хімчистки повертають зіпсованими

Суспільство

Під час видачі замовлення приймальник повинен перевірити якість виконання послуги в присутності замовника, а споживач має право на перевірку якості наданих послуг та їх відповідності. замовленню.

Відповідно до ст.10 Закону України «Про захист прав споживачів» у разі виявлення недоліків у виконаній роботі споживач, має право на свій вибір вимагати:

  • безоплатного усунення недоліків у виконаній роботі у розумний строк;
  • відповідного зменшення ціни виконаної роботи ;
  • безоплатного виготовлення іншої речі з такого ж матеріалу і такої ж якості чи повторного виконання роботи;
  • відшкодування завданих йому збитків з усуненням недоліків виконаної роботи своїми силами чи із залученням третьої особи;
  • реалізації інших прав, що передбачені чинним законодавством на день укладення відповідного договору.

Зазначені вимоги підлягають задоволенню у разі виявлення недоліків під час приймання виконаної роботи (наданої послуги) або під час її виконання (надання), а в разі неможливості виявлення недоліків під час приймання виконаної роботи (наданої послуги) – протягом гарантійного чи іншого строку, встановленого договором.

Виконавець зобов’язаний протягом місяця відшкодувати збитки, що виникли у зв’язку з втратою, псуванням чи пошкодженням речі, прийнятої ним від споживача для виконання робіт (надання послуг).

Якщо Вам повертають неякісно очищені або зіпсовані речі – зверніться до адміністрації закладу з письмовою скаргою.

До скарги додайте копію квитанції з хімчистки та копії інших документів, що можуть бути доказами у справі (копія документа, що засвідчує вартість речі, копія довідки про оціночну вартість речі тощо).

Джерело


Допоможи ЗСУ



Реквізити Національного банку України


Поділитися з друзями
Скай