Керівник АТБ Борис Марков спростував фейки про торгівлю в мережі «гуманітарної» продукції.
«У деяких регіональних телеграм-пабліках з’явилась та активно поширюється інформація, що АТБ нібито почала реалізовувати у власних магазинах «гуманітарну» продукцію. Консерви без маркування. З Польщі.
АТБ. Реалізує. Гуманітарку!!!
Хочеться спитати: вам не соромно?!!!
Тим, хто ініціює та поширює таку брехню?!
Смішно і сумно одночасно…»,
– повідомив генеральний директор корпорації АТБ Борис Марков.
Він повідомив, що продукти харчування і товари першої необхідності компанія за власний кошт закуповує у Польщі, Чехії, Італії, країнах Балтії і Туреччині для реалізації в мережі.
За словами Маркова, продукція, серед якої м’ясні та рибні консерви, макаронні вироби, сухі концентрати супів та каш, кондитерські вироби, чаї тощо, не має жодного відношення до гуманітарних чи волонтерських вантажів для України.
Натомість він пояснив, що імпорт товарів без маркування українською мовою дозволив уряд своєю постановою — таким чином Україна завдяки оперативним прямим закупкам рітейлерів, зокрема АТБ, отримує можливість уникнути дефіциту продуктів. Перші їх поставки АТБ здійснила для магазинів мережі у Київській, Одеській, Миколаївській та Харківській областях, а надалі компанія збільшить перелік імпортованих товарів та розширить кількість регіонів для їх постачання.
«Припиніть хайп та розповсюдження брехні»,
– наголосив Марков на поширення фейків про торгівлю «гуманітаркою» в АТБ.