ОКВП «Дніпро–Кіровоград» відкрив контактний номер “телефону довіри”. Споживачі можуть повідомити про некоректну поведінку чи дії працівників підприємства, а також про будь-чиї незаконні дії, які можуть завдати ОКВП збитків.
Номер “телефону довіри”: (0522) 27-72-60
«Телефон довіри» працює з 8:00 по 17:00 щоденно, крім вихідних.
У яких випадках можна звернутись
- якщо працівник ОКВП «Дніпро – Кіровоград» під час виконання обов’язків некоректно поводиться, не пред’явив службове посвідчення на вимогу, здійснює фото- чи відеозйомку на приватній території інших об’єктів, які не стосуються безпосередньо приладів та обладнання водопостачання та водовідведення;
- якщо ви маєте інформацію чи стали свідком незаконних врізок у водопровідні чи каналізаційні мережі ОКВП «Дніпро – Кіровоград»;
- якщо ви маєте інформацію чи стали свідком незаконного зливу рідких нечистот у каналізаційні колектори ОКВП «Дніпро – Кіровоград», а також в несанкціонованих місцях.
Також в ОКВП «Дніпро – Кіровоград» повідоимили про посилення роботи з працівниками підприємства щодо забезпечення етичного і толерантного відношення до споживачів. У підприємстві пообіцяли провести додаткові роз’ясненння щодо обов’язків контролерів, їхніх прав та взаємовідносин зі споживачами.
“З метою уникнення випадів шахрайства чи зловживань буде запроваджена обов’язкова система ідентифікації працівників ОКВП “Дніпро-Кіровоград” (контролерів), яка буде зрозумілою споживачеві.”,
– повідомили у пресслужбі ОКВП “Дніпро-Кіровоград”.