Як відбувається повірка лічильників води у Кропивницькому та області.
Етапи і особливості повірки
Під час повірки лічильника визначається його придатність до подальшої експлуатації. Тобто чи правильно прилад вимірює кількість води, яку отримує людина.
Водомір знімають, а натомість майстер встановлює лічильник підмінного фонду (ці лічильники мають усі потрібні сертифікати і пломби). У водоміріній майстерні на спеціальному стенді фахівці тричі «проливають» ваш лічильник водою і фіксують покази. Якщо лічильник придатний для подальшого використання, тоді споживачу видають свідоцтво про повірку, якщо непридатний — акт про непридатність лічильника. Коли лічильник непридатний, то у випадку із розподільчим (квартирним) лічильником споживач повинен купити новий прилад за свої гроші, якщо прилад комерційний, то його купує і встановлює водоканал.
Повірка зазвичай триває 5 днів. Щороку на підприємстві у такий спосіб перевіряють до 20 тисяч лічильників.
За чий рахунок?
Нині діє система повірки приладів обліку по закону України “Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» (ухвалений у 2017 році), вона визначає два типи лічильників.
Перший тип — комерційні, а другий тип — розподільчі.
Лічильники у квартирах багатоквартирних будинків є розподільчими. Згідно із законом України “Про метрологію та метрологічну діяльність”, витрати на повірку розподільчих лічильників покладаються на споживача, тобто на власника лічильника.
Повірка комерційних приладів обліку, своєю чергою, фінансуються за рахунок абонплати. Такі лічильники встановлені на вводі у багатоквартирні будинки та у приватних будинках.
Скільки коштує?
Вартість планової повірки одного лічильника — 335 грн. Якщо встановлено два лічильники — 505 грн.
У споживача є п’ять банківських днів, протягом яких необхідно сплатити за повірку. Це можна зробити в онлайн-банкінгу, в будь-якому відділенні банку, а також у контакт-центрі водоканалу.
Водоканал зобов’язаний заздалегідь (за один місяць) повідомити абоненту дату проведення повірки лічильника. Також у водоканалі можуть зателефонувати абоненту та додатково проінформувати про повірку.
Якщо не повірити вчасно
Тоді покази лічильників будуть вважатися недійсними і абоненту доведеться платити за нормою. Нині вона становить до 7,7 кубометрів за кожного зареєстрованого мешканця у місяць. Крім того, якщо у будинку встановлений комерційний прилад обліку, уся різниця між показами комерційного та розподільчих лічильників інших лягатиме на абонентів без лічильників, або з неповіреними вчасно приладами обліку.
Контактні телефони служби з ремонту та повірки приладів обліку води ОКВП “Дніпро-Кіровоград”
- 32 – 00 – 22,
- 050 – 45 – 72 – 143,
- 067 – 52 – 16 – 556.
Графік роботи:
- Понеділок 8:00-17:00
- Вівторок 8:00-17:00
- Середа 8:00-17:00
- Четвер 8:00-17:00
- П’ятниця 8:00-17:00
Обідня перерва 12:00-13:00
Адреса: м. Кропивницький, вул. Івана Похитонова, 1-а
Замовити послугу можно в режимі онлайн на сайті: