Рекламні конструкції у Кропивницькому мають бути у належному технічному і санітарному стані.
Наголосив заступник міського голови Олександр Мосін.
Під час місячника благоустрою потрібно навести лад не тільки на вулицях і скверах Кропивницького, а й на площинах зовнішньої реклами.
“Стан реклами в обласному центрі – незадовільний. Можна зрозуміти труднощі підприємців рекламного бізнесу, пов’язані зі скороченням замовлень рекламних площин і зменшення прибутків. Але всі конструкції білбордів і сітілайтів повинні мати належний технічний і санітарний стан, не загрожувати життю та здоров’ю жителів міста.
Вільні від реклами носії треба очистити від порваних постерів і заклеїти чистими фоновими листами”,
– наголосив Олександр Мосін.
Заступник міського голови зазначив, що управління містобудування та архітектури має негайно зібрати усіх власників рекламних площин на території Кропивницького і провести з ними робочу нараду щодо проведення ретельної перевірки технічного стану усіх конструкцій, як і благоустрою територій навколо них.