Як влаштовані електросамокати?

Технології

У найзагальнішому поданні електросамокат можна назвати дошкою для опори ніг, встановленою на два колеса, а також кермо, що закріплений на штативі. Все перераховане включає і звичайний самокат, справжнім технологічним «монстром» гаджет робить наявність акумулятора, двигуна, допоміжного електрообладнання. Компанія РемонтДім пропонує якісні послуги з ремонту електросамокатів у Львові. Розберемося докладніше у складових частинах електросамокату та їх відмінностях від механічної версії транспортного засобу:

  • Рама. “Скелет” гаджета, на якому тримається не лише маса транспорту, а й райдера. Через підвищені навантаження (динамічні та статичні) рама виконується більш масивною і важкою, ніж у звичайних самокатів. Крім того, через необхідність правильного розміщення електрообладнання рама виконується конструктивно складнішою.
  • Двигун, привод. Тут є два варіанти пристрою двигуна електричного самокату: двигун-колесо або ланцюгова передача. Якщо віддаєте перевагу компактності та стилю, то підійде перший варіант. Потужність двигуна може досягати в сучасних пристроях тисяч ват, що перетворює електросамокат на справжнього монстра. Для безпечної та комфортної їзди містом достатньо і 240 Вт (до того ж для такої потужності не потрібні права).
  • Акумулятор. Саме батарея робить електросамокат таким тяжким. Чим вона масивніша, тим, як правило, далі і довше зможе проїхати гаджет. Нормальним вважається ємність батареї, що забезпечує катання протягом 40-60 хвилин і більше. Найкраще розташування для АКБ – під декою.
  • Колеса. Колеса повинні ефективно передавати потужність двигуна на дорогу та забезпечувати прохідність у поєднанні з комфортом від їзди. Тому чим серйозніша модель перед вами, тим більше технологічні колеса повинні їй відповідати – фактично, це повинні бути зменшені аналоги коліс автомобіля або мотоцикла. Пластикові чи поліуретанові колеса підійдуть дитячим моделям .
  • Кермо. Кермо також більше схоже на мотоциклетне – на ньому повинні розміщуватися запалення, перемикач швидкостей і гальмо. Просунуті моделі, наприклад Xiaomi, можуть включати спідометр та індикатор заряду батареї. Саме кермо має бути досить широким, щоб забезпечувати керованість та стійкість райдеру на дорозі.
  • Дека. Або та сама дошка, на якій стоїть водій. Вона несе на собі основне навантаження під час їзди, тому має бути достатньо надійною. Потужні та спеціальні моделі електроскутерів можуть мати деку, оснащену сидінням для райдера.

Додатково електросамоката оснащується кошиком для вантажів, фарами, багажником.

Незалежно від того, наскільки добре ви розумієтеся на принципі роботи електросамокату, настійно не рекомендуємо самостійно виконувати його ремонт, особливо втручатися в роботу електрочастини. Для цього існують сервісні центри. Там вам допоможуть усунути будь-яку проблему та вирішити будь-який запит, включаючи його апгрейд.

Висновок

Отже, ми розглянули пристрій електросамокату, принцип дії якого має мінімальну відмінність від традиційного і пов’язаний він у першу чергу з наявністю двигуна на борту пристрою. Все електроустаткування гаджета, обслуговувати яке рекомендується лише за умов спеціалізованих сервісних центрів.


Допоможи ЗСУ



Реквізити Національного банку України


Поділитися з друзями
Скай