Вплив вибору упаковки на споживчі уподобання: крафтові пакети проти пластикових

Технології

Пакети давно перестали бути виключно способом фасування та захисту продукту. Сьогодні паперові та крафт пакети та упаковка виконують величезну маркетингову функцію, формують лояльність споживача та підвищують впізнаваність бренду. Якщо ви ще не запакували свій продукт і не знаєте, де в Україні купити крафтові пакетики за доступною ціною, загляньте в каталог інтернет-магазину ТЕРА ПЛАСТ.

Принцип екологічності в паперових та крафт пакетах та упаковці

Тренд на екологічність і турботу про навколишнє середовище не пройшов повз сегмент упаковки. Паперові та крафт пакети та упаковка дозволяють показати покупцям позицію бренду, це досягається це двома способами. Крафтові пакетики виготовляються з первинної та вторинної сировини, що вже наголошує на турботі бренду про екологію. Крім того, паперові та крафт пакети та упаковка прості у переробці та самостійно розкладаються за короткий час. Усе це формує позитивний образ виробника в очах споживача.

Лояльність до бренду формується і низкою візуальних факторів, зокрема кольором крафту. Паперові та крафт пакети та упаковка можуть бути класичного бурого чи молочного кольору. Такі відтінки асоціюються з природою, простотою та екологічністю. Також значення має приємна фактура крафтових пакетиків. У класичних поліетиленових пакетах досягти такого ефекту неможливо.

Брендування крафтових пакетиків та упаковки

Крафт бурого та молочного кольору можна брендувати різними способами, зокрема друком та тисненням. Все більше великих брендів віддає перевагу простій, лаконічній, але помітній упаковці. Білі крафтові пакетики — чудова основа для повнокольорового друку. Така упаковка підійде для компаній, яким для впізнання важливою є передача поєднання кольорів. Бурий крафт більш органічно виглядає з одноколірним друком і підійде брендам, дизайн яких переважно заснований на передачі форм і символів.

Варто зазначити, що у перевантаженому маркетинговому просторі лаконічні крафтові пакетики вигідно вирізняються. При правильній розробці форми, достатній щільності матеріалу, пакети викликають у покупців відчуття придбання преміального продукту. Упаковка впливає не лише на те, що покупці думають про товар, а й на те, скільки вони за нього готові заплатити. Саме тому в пакети важливо вкласти не лише функціональність, а й смисли бренду.


Допоможи ЗСУ



Реквізити Національного банку України


Поділитися з друзями
Скай