Фірмова продукція — елемент реклами, можливість нагадати про себе й виділитися серед конкурентів. Щоб адресно звернутися до зацікавленого клієнта, багато компаній використовують брендовані пакети.
Корпоративну символіку наносять на вироби будь-якого розміру та з різних матеріалів. Великий попит мають паперові пакети з лого, адже вони екологічні й безпечні для довкілля. Багато компаній частково або повністю відмовилися від поліетиленових варіантів.
Як наносять зображення на пакет
Коли клієнт замовляє конкретний тираж крафт-виробів, у типографії використовують методику шовкодруку на поверхні. Чим більшим буде обсяг замовлення, тим нижчою буде вартість одного пакета. Перед виконанням задачі клієнту потрібно надати виконавцеві свій логотип або картинку у векторному форматі.
Після цього виготовляють макет в електронному вигляді та узгоджують його. Для виготовлення крафт-пакетів використовують мелований папір із гладкою поверхнею, на якому легко відтворити зображення з максимальною деталізацією. Можна вибирати різні кольори або відтінки, у тому числі наносити фото. За допомогою шовкодруку можна зробити й один виріб в індивідуальному стилі.
Переваги брендованих пакетів для бізнесу
Таку продукцію можна використовувати для різних цілей — видача товарів покупцям, пакування сувенірів, подарунків, відправлень тощо. Це можливість не тільки привернути увагу до свого бізнесу, а й зробити акцент на відповідальності завдяки використанню екологічних матеріалів.
Замовити друк брендованих пакетів — правильне рішення з таких причин:
- створення візуальної складової компанії, здатної вигідно та ненав’язливо представити торговельну марку;
- акцент на важливості діяльності компанії та її турботи про комфорт і здоров’я клієнта;
- можливість привернути увагу користувачів — гарні пакети з лого часто показують у розпаковках.
Паперова крафт-упаковка допоможе сформувати позитивний імідж бренду. Замовити друк малюнків, написів, логотипів, QR-кодів, штрих-кодів та інших зображень зручно у компанії «ВІП Принт».