Інтер’єр торгового закладу – це його «обличчя», і від його привабливості значно залежить популярність серед покупців. Так, якими б привітними не були працівники і яким би товар не був якісним та престижним – коли в приміщенні клієнтам не подобається знаходитись, імовірність здійснення покупки падає. Вибір матеріалів внутрішнього оздоблення магазину має певні особливості – надавати перевагу слід не лише красивим, а й найбільш практичним та безпечним. Стелі часто оформлюють натяжними полотнами – так, на сайті NatyazhnyePotolki.kiev.ua представлений широкий спектр покриттів високої якості. Це може бути як ПВХ плівка, так і текстиль – всі вони володіють хорошими експлуатаційними характеристиками та естетично привабливі.
Для магазинів натяжні конструкції обирають через такі причини:
- встановлення натяжних стель відбувається без великої кількості пилу та будівельного сміття. Немає потреби виносити все торгове обладнання та товар. Достатньо накрити речі плівкою і протягом декількох годин зачекати, поки спеціалісти завершать роботу;
- сертифіковані полотна відповідають санітарним нормам, характеризуються пожежною безпечністю, що особливо важливо для громадських місць;
- легко підтримувати чистоту. З поверхні легко прибирається пил – для тканинних полотен потрібна переважно суха чистка, плівкові аналоги можна мити частіше.
Поряд із цим натяжні конструкції різноманітні у виконанні так що можна створити дизайн, який буде сприяти більшому комфорту відвідувачів, а отже, й покращенню продажів.
Які завдання допоможе вирішити правильно вибрана натяжна конструкція у комерційному приміщенні?
Грамотно продумавши дизайн, можна:
- Забезпечити ефектну презентацію товарів. Трекові, вбудовані, лінійні, та підвісні світильники, прожектори, світлодіодні стрічки й т.д. – все це здатне привернути й втримати увагу відвідувачів, зробити вибір товарів зручнішим.
- Змінити враження про геометрію та площу закладу в позитивний бік. Так, глянцеве полотно оптично додає висоти та об’єму, матове – робить затишнішими дуже високі та просторі приміщення, сатинове вважається універсальним, оскільки не має значного впливу на сприйняття простору. Поєднавши фактури у комбінованій конструкції, вдасться візуально «виправити» надто витягнуту конфігурацію чи нерівні стіни.
- Поділити приміщення на зони, використовуючи конструкції з кількома ярусами або різні кольори. Такий підхід значно спростить орієнтування покупця у закладі. Кольором чи фігурними ярусами (прямокутники, кола, хвилеподібні форми й т.д.), можна виділити шлях покупця в магазині, чи головні торгові зони. Іноді доречно замовити натяжні стелі у фірмових відтінках, зокрема, якщо це мережевий заклад.
- Створити потрібний настрій. Так, у дитячому магазині оформлення зазвичай яскраве та життєрадісне, у відділі електроінструментів – строге й просте, у магазині елітної парфумерії – з акцентом на стриману розкіш.
Окремо варто розглянути потенціал фотодруку. Нанесення зображень можливе як на тканинні, так і на плівкові стелі. Малюнки обирають або пов’язані з асортиментом закладу, або такі, що відображають його позиціювання (наприклад, ставлять наголос на турботі бренду про екологію). Проте не варто забувати, що навіть найкрасивіші малюнки не повинні відвертати поглядів споживачів від основної мети, з якою вони прийшли у магазин.