Як відбувається реєстрація тварин у ветеринарних клініках?

Здоров'я

Робота з новим пацієнтом у ветеринарній клініці починається зі створення його індивідуальної картки, яка стає ключовим елементом медичного обслуговування. Картка пацієнта – це унікальний простір, де фіксуються всі дані про огляди та візити тварини, забезпечується координація між різними спеціалістами, включаючи ветеринарів, лабораторії та маніпуляційні кабінети. Вона слугує єдиним робочим середовищем для всіх, хто залучений у лікувальному процесі. У цьому місці зберігається вся персональна інформація про тварину та її власника, включаючи фотографії та контактні дані хазяїна. Зі створення якісної картотеки розпочинається продуктивна робота всього медичного центру.

За яким принципом відбувається створення картотеки в системі Enote?

Коли клієнт вперше звертається до медичного центру, для старту обслуговування треба створити йому електрону картку. Детально цей процес описаний за посиланням https://enote.vet/e4doc/urok-01-karta-patsiienta-stvorennia-novoi-kartky/. Сервіс спочатку є пустим, без будь-яких даних, а ветеринарний центр вже заповнює його згідно з власними потребами та принципам розвитку діяльності. 

Адміністратор, створюючи кожну картку окремо, поступово формує картотеку медичного закладу. Картка пацієнта включає кілька блоків:

  • Обов’язкова інформація: блок з особистими даними пацієнта та його власника.
  • Анкета клієнта та його тварини: перелік додаткових питань, які медичний центр формує самостійно, для майбутнього статистичного обліку та маркетингової діяльності.
  • Поля для записів фахівців.

Правильно заповнена форма гарантує, що пошук картки пацієнта у майбутньому буде простим та швидким. Для цього достатньо ввести контактні дані господаря або кличку тварини. Якщо власник має декілька тварин, то для кожної з них створюється окрема картка, що спрощує процес обслуговування. Система для ветклініки ENOTЕ надає можливість використовувати зручний пошук пацієнтів серед всього переліку, оптимізуючи роботу співробітників клініки та покращуючи якість обслуговування клієнтів.

Що краще: проста електронна картотека чи програма обліку ветеринарної клініки?

Вибір програмного забезпечення лягає на плечі керівництва медичним закладом та напряму залежить від стратегії розвитку бізнесу. В момент створення підприємницької діяльності передбачено багато витрат, та обов’язково присутній страх не спрацювати раціонально. Проте щоб досягти конкурентоспроможного рівня з перших днів функціонування клініки, треба запропонувати пацієнтам одразу якісний сервіс. Для цього сучасний світ використовує CRM системи для ветеринарної клініки.

Такі сервіси допомагають організувати бізнес-процеси клініки з інтеграцією кожного з них до загального простору з метою автоматизації. Завдяки комплексному програмному забезпеченню керівник отримує можливість контролю всієї підприємницької діяльності в одному вікні. А от якщо використовувати окремі програми, не поєднані між собою в загальне середовище, користувачі стикаються з проблемою технічної неможливості використання інформації з одних баз даних в інших сервісах. Також купівля ліцензії кожного ПЗ окремо вийде набагато дорожче. Крім того, за запитом технічної підтримки прийдеться звертатися до різних осіб.

Світовий досвід радить використовувати саме хмарний сервіс автоматизації для ветклініки, через те, що хмарні рішення знижують витрати на IT-інфраструктуру та обслуговування, забезпечують високий рівень захисту даних та можливість швидкої масштабності сервісів відповідно до потреб клініки.


Допоможи ЗСУ



Реквізити Національного банку України


Поділитися з друзями
Скай