Бізнес знає точно: реклама не має стріляти з гармати по горобцям, реклама має точно попадати в ціль, тобто в цільову аудиторію. Інакше рекламний бюджет буде витрачений марно і показ реклами не тим людям не принесе нових продаж.
І таргетована реклама в соціальних мережах саме і створена для того, щоб максимально точно налаштувати показ реклами тій аудиторії, яка може зацікавитись рекламованим товаром чи послугою.
На кожен товар є свій покупець, і маркетологи мають чітко розуміти, хто він, цей покупець: його вік, стать, професію, коло інтересів, рівень доходів, навіть його режим дня необхідно знати, щоб дуже точно налаштувати таргетовану рекламу в Інстаграм або Фейсбук.
Помилки в налаштуванні таргету можуть коштувати рекламодавцю дорого — неефективне використання грошей, виділених на рекламу, що не окупиться. Тому бізнес здебільшого обирає правильну стратегію: звертатись за налаштуванням таргету до спеціалістів, в маркетингове агентство https://emsider.ua/ . Професіонали знають всі тонкощі процесу налаштування таргету в Інстаграм, навіть такі нюанси, в який день тижня і який час доби показувати рекламу, щоб вона спрацювала максимально ефективно.
Особливо важливою є таргетована реклама для малого бізнесу, бо це чи не єдиний доступний маркетинговий інструмент для невеликих локальних бізнесів, яким складно конкурувати з монстрами ринку, здатними крутити рекламу на ТБ роками.