Молодий веб-ресурс або сайт-“ветеран”, блог чи інтернет магазин, сфера освіти, медикаментів чи ремонтних послуг – кожна компанія потребує комплексного просування сайту та вдосконалення якості свого контенту. Конкуренція, що швидко зростає, стрімке збільшення кількості нових галузей, поява альтернативних продуктів і товарів – це те, з чим SEO оптимізатор в Україні стикається кожен день, намагаючись зрозуміти запит клієнта.
Етапи роботи з просування сайту
Розділити процес можна на кілька кроків:
- Первинний аналіз ситуації на ринку. Це має на увазі моніторинг діяльності конкурентів, їх активність та інші показники роботи. Перш ніж озвучити вартість просування сайту, експерт повинен зрозуміти, з ким доведеться воювати: з великою акулою або дрібною рибою. Також тут важливо відтворити комплексний аналіз, щоб зрозуміти, як найчастіше потрапляють люди на сайт, які канали комунікації додатково слід використовувати і де є шанс знайти клієнта.
- Технічний аудит веб-ресурсу. Якщо сайт розробляється не з нуля, а вже був створений кілька місяців-років тому, треба зробити аналіз актуального стану та оцінити прогрес за попередній часовий проміжок. Для цього до сайту мають бути підключені механізми веб-аналітики. Варто зрозуміти, наскільки швидко завантажуються сторінки, чи є технічні помилки і знайти підводні камені, які суттєво уповільнюють просування.
- Формується семантичне ядро. Тут фахівець https://seomind.biz/kopirajter/ чи інших компаній аналізує таку складову, як копірайтинг. Створює список релевантних ключових слів на підставі поточних запитів користувачів Інтернету. Ключові слова мають відмінності, залежать від сфери та регіону.
- Розробляється структура веб-ресурсу. Залежно від сформованого семантичного ядра можна зрозуміти, чи потребує ресурс у створенні абсолютно нової структури з нуля або достатньо внести корективи в актуальну структуру. При необхідності можна додати або прибрати додаткові сторінки та зробити сайт привабливим для відвідування.
- Наповнення ресурсу корисними матеріалами, текстами, товарами. Унікальний та корисний контент – це фундамент довірчих відносин між брендом та кінцевим споживачем. Задоволений клієнт – людина, яка захоче повернутися сюди ще раз.
Просування сайту для продуктивного бізнесу
Навіть якщо компанія виробляє хороший товар або надає відмінну послугу, але вона все ще не на слуху у споживачів, бізнес буде завжди у програші. А наявність цінного контенту на сайті також не зіграє жодної ролі у розвитку підприємства, якщо ресурс не перебуватиме на перших позиціях видачі пошуковими системами. SEO-оптимізація – це сполучна ланка між кінцевим споживачем та фірмою.