Сайти безкоштовних оголошень: як правильно оформити свою пропозицію

Бізнес

Останнім часом великий попит мають безкоштовні оголошення онлайн, які можна подати на спеціальних сайтах. Їх роль полягає у швидкій реалізації послуг. Подавати об’яви дуже легко, причому зробити це можна не виходячи з дому. Проте задля досягнення успіху необхідно дотримуватися двох основних правил: обирати перевірені ресурси та правильно скласти об’яву. В якості такого сервісу добре підійде AXL онлайн, де можна розмістити оголошення цілком безкоштовно та в необмеженій кількості. Але для якісного формування пропозиції потрібно докласти деяких зусиль.

Мета онлайн-об’яв

Вміння якісно та чітко скласти опис дозволяє вигідно здійснювати продаж товару. Грамотна рекламна об’ява переслідує наступні цілі:

  • залучення підвищеної уваги до продукції з боку аудиторії. Чим більша кількість людей переглядає об’яву, тим вищий шанс реалізувати товар;
  • виділення переваг серед конкурентів. Важливо продемонструвати клієнтам, чому саме їм слід скористатися даною послугою;
  • мотивація до рішучих дій. Об’ява повинна викликати бажання купити товар якомога швидше.

Гарне компонування опису продукції підвищує шанси на успішний продаж.

Схема ідеального оголошення

Для подачі якісної об’яви потрібно дотримуватися наступного плану:

  • Придумати вступний заклик або гасло. Якщо портал оголошень має обмеження за кількістю символів, слід зробити це стисло.
  • Підібрати заголовок. Як правильно, саме цей компонент приваблює та запам’ятовується клієнтами. З грамотним заголовком шанс продати товар на 50% більший.
  • Розробити текст. Опис повинен якомога точніше розкривати товар з усіх сторін. Він повинен бути логічним та простим у читанні, та обов’язково повинен містити детальні і якісні фотографії.
  • Закликати до активних дій. Кінець оголошення має спонукати відвідувачів до замовлення продукції.

Пошук клієнтів значною мірою залежить від якості поданої інформації. Тому чітке виконання плану дозволить досягти максимальної віддачі від об’яви.

Стиль подачі інформації

Підбирати стилістику оголошення потрібно в залежності від цільової аудиторії, на яку воно розраховане. Наприклад, для молоді пошук речей пов’язаний зі сленговими словами та термінами. Тому при написанні об’яви потрібно використовувати специфічні мовні звороти.

Також стиль викладу інформації залежить від ресурсу, на якому вона буде розміщена. Краще за все для одного й того ж товару на різних сайтах писати окремі об’яви, які враховують особливості ресурсу та його користувачів.

Важливо не порівнювати продукцію/послугу з іншими пропозиціями та виробниками. Краще зробити наголос на якості та користі товару для користувача.

Зворотний зв’язок з клієнтами

Дошка безкоштовних оголошень передбачає велику кількість різноманітних об’яв. Для їхньої успішної реалізації потрібно звертати увагу на спосіб замовлення та контакти. Для зв’язку з потенційними клієнтами потрібно залишати:

  • номер мобільного телефону;
  • електронну пошту;
  • месенджер.

Якщо є додаткові способи зв’язку, їх також рекомендується вказувати в об’яві. Робиться це для того, аби клієнт обрав найзручніший спосіб для себе та неодмінно скористався наданими послугами. А для того, щоб заручитися постійними покупцями, можна надавати бонуси у вигляді знижок та приємні сюрпризи до об’яви.

Слова відіграють велику роль у веденні бізнесу, особливо якщо це стосується онлайн-сфери. А правильно скомпоноване оголошення підвищує шанси на реалізацію продукції навіть без використання реклами.


Допоможи ЗСУ



Реквізити Національного банку України


Поділитися з друзями
Скай