Доставка вантажів з температурним режимом – це вантажоперевезення, які потребують обов’язкового використання спеціальних типів кузовів, контейнерів, де є регулювання температурних показників. Такий варіант доставки називають одним з найскладніших у процесі вирішення всіх організаційних моментів. Адже потрібно врахувати всі умови вантажоперевезення, особливості вантажу, спланувати найоптимальніший маршрут, обрати відповідний транспортний засіб.
З цієї причини довіряти організацію рекомендується команді професіоналів – UBI Logistic пропонує логістику під ключ з урахуванням усіх індивідуальних побажань клієнта. Завдяки досвіду, знанням та необхідній технічній підготовці вдасться виконувати завдання будь-якого ступеня складності.
Класифікація рефрижераторів
Логістичний оператор допоможе клієнту вибрати найбільш відповідний рефрижератор для транспортування продуктів, відштовхуючись від необхідного температурного режиму, якого слід дотримуватись.
Сьогодні всі рефрижератори можна поділити на три основні класи:
- Клас А – це рефрижератори, які здатні підтримувати температуру від +12 до 0 градусів. Найчастіше цей варіант використовують при перевезеннях збірних вантажів, фруктів та овочів, свіжої риби.
- Клас В – це рефрижератори, які здатні підтримувати температуру від +12 до -10 градусів. Їх часто застосовують для доставки свіжого м’яса.
- Клас С – це рефрижератори, які здатні підтримувати температуру від +12 до -22 градусів. Такий режим застосовують для транспортування замороженої продукції (фрукти та овочі, м’ясо глибокої заморозки), морозива.
Перш ніж замовити перевезення, необхідно уточнити кількість продукції та її тип, щоб можна було підібрати кузов та транспортний засіб певної вантажопідйомності.
Умови перевезення вантажів з температурним режимом
Якісна термоізоляція та вентиляція – одні з головних умов для надійної, якісної та безпечної доставки на різні дистанції.
Такі перевезення передбачають дотримання наступного списку обов’язкових умов:
- Наявність сучасної та робочої вентиляційної системи у транспортному засобі з метою організувати надходження та відтік повітря з фургона.
- Контролювання санітарних умов, які потребує міжнародна логістика (фургони мають бути покриті матеріалами, призначеними для тісного контакту з продуктами харчування).
- Мінімізація температурних коливань усередині фургона або кузова протягом усього часу доставки (наприклад, часте відкриття дверей, несправна робота холодильної установки та інші небажані проблеми).
Основне завдання логістичного оператора полягає у тому, щоб не тільки усе грамотно спланувати, а й продумати різні форс-мажорні ситуації, заздалегідь знайти їм рішення. Все це позитивно впливає на якість товарів, які необхідно доставити, а також на дотримання термінів, які були вказані замовником ще на етапі обговорення деталей.