Ефективні стратегії SEO для інтернет-магазину: як залучити більше органічного трафіку

Бізнес

Бізнес, щоб він був ефективним та приносив прибуток, повинен зацікавити потенційних споживачів, стати впізнаваним та завоювати довіру. Розв’язати ці та інші завдання допомагають стратегії просування. Щоб їх найкраще задіяти, ліпше звернутись до фахівців https://embo.com.ua/uk/prodvizhenie-sajtov/seo-prodvizhenie-internet-magazina/ для обрання найефективнішої тактики просування бізнесу в інтернеті.

Важливість SEO для інтернет-магазину

Правильно підібрана стратегія SEO допомагає підвищити позиції сайту в результатах пошуку, сприяє залученню зацікавлених відвідувачів, підвищує ймовірність оформлення замовлень, що веде до збільшення продажів. Сайти, які знаходяться в топі видачі, мають конкурентну перевагу перед схожими брендами. Якісна SEO-стратегія також сприяє збільшенню довіри до інтернет-магазину з боку споживачів, оскільки високі позиції сайту в видачі є для них показником надійності. 

Пошук та вибір правильних ключових слів

Основою будь-якої стратегії SEO є ключові слова (КС) в метатегах та текстовому контенті. Пошуковим системам КС допомагають зрозуміти тематику веб-ресурсу, визначити, які терміни і фрази потенційні клієнти використовують для пошуку, і запропонувати відповіді на запити.

Важливо! Чим більше релевантних ключів на сайті, тим частіше він присутній у результатах пошуку.

Для вибору правильних КС та відсіювання невідповідних варто скористатися такими сервісами:

  • Google Keyword Planner;
  • Key Collector;
  • Serpstat;
  • Ahrefs;
  • SEMrush.  

Вони допомагають підбирати варіанти пошукових запитів та прогнозувати їх ефективність, формувати семантичне ядро, знаходити низькочастотні запити, аналізувати КС конкурентів та зворотні посилання, відстежувати ранги.

Зверніть увагу!Ключові слова мають бути актуальними та вказувати на комерційну мету сайту.

Оптимізація на сторінці (On-page SEO) 

Рейтинг інтернет-магазину в пошуковій видачі залежить також від швидкості сканування структури сайту в цілому та окремих сторінок. Тому для покращення позицій у результатах запитів важливо провести On-page SEO. 

Зверніть увагу! Найціннішими є сторінки категорій та товарів — їх слід оптимізувати в першу чергу.

Оптимізація на сторінках — це комплексний процес, який охоплює 4 напрямки:

  • покращення заголовків (title tags) — вони мають бути унікальними і містити КС;
  • поліпшення мета-описів (meta descriptions) — їх слід зробити привабливими та ввести КС;
  • удосконалення URL-структури — в адресах сторінок потрібно використати КС, а посилання на ресурс мають легко читатися, бути короткими та інформативними;
  • створення контенту — описи мають бути персоналізованими, релевантними, детальними та унікальними, містити КС та LSI-ключі. 

Важливо! КС та LSI-ключі слід вводити в текст природно, не зловживати ними. Для структурування тексту варто використовувати заголовки різного рівня та списки чи таблиці. 

Оптимізація зображень

Фото товарів збільшують кількість переходів на сайт з пошуку зображень. Щоб цей інструмент працював, картинки мають бути правильно названі та описані.

Найменування файлів слід зробити не стандартними на кшталт IMG_001.jpg, а описовими. Назва має бути прописана латиницею та містити ключові фрази. Для підвищення рейтингу сторінки в пошуку варто додати атрибут ALT — текстовий опис картинки. Пошуковим системам буде легше зрозуміти, що саме зображено на фото. 

Оскільки графічний контент знижує швидкість завантаження, слід оптимізувати розмір зображень — стиснути фотографії, зберігши при цьому їх якість

Технічне SEO

На ранжування в Google впливає й технічний стан сайту. Його покращення передбачає врахування багатьох аспектів. Найважливіші з них такі:

  • швидкість завантаження. Для зменшення часу завантаження варто оптимізувати зображення, скрипти, оформлення сторінок та використовувати кешування;
  • мобільна оптимізація. Оскільки дедалі більше користувачів для входу в інтернет-магазин використовують смартфони, сайт слід адаптувати до мобільних пристроїв;
  • карта сайту. Файл sitemap.xml формується за спеціальним стандартом. Він містить список усіх адрес сторінок та шлях до їх даних. Сайти з картами індексуються краще, ніж без них.

Варто знати! Закрити проєкт від індексації чи визначити, які сторінки слід індексувати, можна у файлі robots.txt. Він генерується автоматично або створюється у текстовому редакторі та має бути розміщений у корені сайту.

Лінкбілдинг

Якісні зовнішні посилання можуть значно підвищити авторитет сайту. Для реалізації стратегії лінкбілдингу підходять такі інструменти:

  • залучення партнерів, які просуватимуть ваші товари чи послуги своїй аудиторії;
  • співпраця з блогерами і впливовими особами, які робитимуть огляди ваших товарів та розміщувати посилання на ваш інтернет-магазин;
  • активна присутність в соціальних мережах, розміщення контенту на їх сторінках для просування товарів та взаємодії з клієнтами.

Зверніть увагу! Збільшенню трафіку сприяє також ведення блогу онлайн-магазину. Тут є можливість інформувати про ваші переваги, надавати читачам корисну інформацію. Публікації мають бути регулярні, а теми цікаві для цільової аудиторії.

Локальне SEO

Локальну оптимізацію бізнесу слід починати з формування блоку КС, пов’язаних з вашим регіоном чи містом. Геозалежні ключі потрібно використовувати в заголовках, мета-тегах, описах товару.

Оптимізувати сайт для локального пошуку допоможуть такі інструменти:

  • створення профілю у Google My Business;
  • розміщення посилань на сайтах регіональних спільнот чи організацій-партнерів;
  • залучення місцевих блогерів та впливових людей;
  • створення сторінок локального контенту.

Важливу роль у просуванні сайту та підвищенні довіри до інтернет-магазину відіграють позитивні відгуки місцевих клієнтів   

Аналіз і відстеження результатів

Для визначення ефективності SEO-стратегій та їх коригування необхідно проводити моніторинг та аналізувати результати. Відстежувати трафік, поведінку користувачів та конверсії допоможе Google Analytics. Щоб з’ясувати, які КС приносять трафік, які сторінки мають проблеми з індексацією, слід скористатися Google Search Console. Для виявлення проблем та виправлення помилок варто проводити регулярний аудит SEO. Об’єктивна інформація також допоможе знайти можливості для покращення.

В умовах високої конкуренції на ринку, саме SEO може стати вирішальним фактором успіху. Вдале впровадження стратегій оптимізації допоможе залучити більше органічного трафіку, покращить видимість у пошукових системах та підвищить продажі.


Допоможи ЗСУ



Реквізити Національного банку України


Поділитися з друзями
Скай