Чи готовий ваш інтернет-магазин до виходу на міжнародні ринки

Бізнес

Продаж в Інтернеті дозволяє реалізувати свої товари в багатьох країнах. Але багато інтернет-магазинів не використовують цю можливість для збільшення продажів і виходу на нові ринки та пошуку клієнтів. Дуже часто справа полягає в тому, що люди не розуміють, як належним чином втілити таку ідею. Безумовно, вихід на глобальний ринок набагато складніший, ніж може здатися. 

Покупки на міжнародних маркетплейсах відкривають для споживачів унікальну можливість вибору різноманітних товарів по всьому світу. Так люди роблять покупки на маркетплейсах з метою відкриття інтернет-магазину і реалізації цих товарів. Знайти детальні покрокові інструкції оформлення замовлень на різних китайських, японських та корейських маркетплейсах можна на сайті сервісу Meest China за посиланням  https://meest.cn/yak-zamovliaty-na-marketpleisakh/. Користувачам доступні такі  торгові майданчики, як TaoBao, 1688, Pinduoduo, POIZON, Gmarket, SweetCorea, Rakuten та BEAUTYNETKOREA. Залишається питання, як адаптувати свій бізнес до вимог сучасного покупця?

Створіть один міжнародний інтернет-магазин або відкрийте локальні в кількох регіонах

Переконайтеся, що ваш інтернет-магазин є готовим у всіх аспектах: мова, валюта, способи доставки, способи оплати, політика повернення та багато іншого. Крім того, ви можете скористатися іншим варіантом і створити сайт для всіх цільових країн і локалізуйте магазин відповідно до вимог цього ринку. Однією з найбільших проблем є платіжний шлюз. 

Якщо ви продаєте свої продукти в іноземній валюті, покупець має оформити замовлення, використовуючи валюту вашого місця розташування за замовчуванням. Ви можете розвʼязати проблему видимості валюти та географічного пошуку, відкривши додаткові магазини для країн, на які ви дійсно хочете орієнтуватися.

Логістичні аспекти

Коли ви виходите на нові ринки, у вас є величезний потенціал зростання, але не забудьте підготуватися до додаткової роботи, перш ніж починати міжнародні продажі. 

Логістичні процеси впливатимуть на:

  • досвід онлайн-покупок нових клієнтів і рівень задоволеності сервісом;
  • ціни доставки, пропоновані покупцям;
  • терміни виконання замовлення;
  • гнучкість вашого бізнесу;
  • екологічну стійкість вашої компанії.

Сума всіх цих чинників відіграватиме важливу роль у тому, чи матиме ваш бізнес ріст на закордонних ринках, чи залишиться він конкурентоспроможним, і чи будуть ваші клієнти продовжувати повертатися за новими покупками.

Покращіть SEO і створіть SEM

Якщо ваш потенційний клієнт не зможе знайти вас в Інтернеті, він, ймовірно, не буде вашими клієнтами. Пошукову оптимізацію можна виконати шляхом численних невеликих змін у вашому магазині та описах продуктів, а також за допомогою контент-маркетингу.

Відвідуваність інтернет-магазину також можна збільшити за допомогою платної реклами в пошукових системах. Було б корисно створити цільову сторінку для кожного обраного ринку з контентом, відповідним цьому сегменту, що дасть змогу потенційним клієнтам перейти на релевантні сторінки вашого магазину. 

Соціальні мережі, ймовірно, є вашим найбільшим маркетинговим каналом. Слід сегментувати свою аудиторію на різних ринках і локалізувати свою рекламу в різних сегментах і країнах. Приготуйтеся витратити час на дослідження аудиторії та аналіз, чи є які-небудь зміни в тенденціях і поведінці, які можуть допомогти вам поліпшити локалізовану рекламу.


Допоможи ЗСУ



Реквізити Національного банку України


Поділитися з друзями
Скай