Заміна сальника колінвала на японському мінітракторі Kubota – на що звернути увагу

Мінітрактори Kubota давно зарекомендували себе як надійна техніка для сільського господарства. Однак вони теж потребують періодичного обслуговування. Однією з критичних точок є передній або задній сальник колінвала – ущільнення, яке запобігає витоку моторної оливи. Його зношення може призвести до серйозних наслідків для двигуна, якщо вчасно не провести заміну.

Процедура заміни сальника вимагає уважності, дотримання технологічної послідовності та правильного підбору деталей. Нижче – покроковий розбір, що допоможе уникнути помилок та продовжити ресурс двигуна. Сальники до мінітрактора Kubota мають певну частоту заміни, і є певні ознаки які можуть свідчити про їх зношення:

  • поява масляних плям під трактором, особливо в районі маховика або шківа;
  • зниження рівня моторної оливи без очевидних причин;
  • масляні сліди на корпусі зчеплення або у зоні передньої кришки двигуна.

Ігнорування цих сигналів може призвести до подальшого пошкодження зчеплення або навіть перегріву двигуна через втрату оливи.

Підготовка до заміни

Перед початком роботи необхідно:

  • злити моторну оливу, щоб уникнути протікань під час роботи;
  • демонтувати маховик або шків, залежно від того, який сальник замінюється – передній чи задній;
  • зафіксувати положення колінвала, особливо якщо мітки ГРМ мають значення для подальшого складання;
  • звернути увагу на положення шайб, болтів і міток – усе бажано сфотографувати або промаркувати.

Рекомендується обирати оригінальні сальники минитрактор Kubota. Важливо дотримуватись точних параметрів деталі, типу профілю і матеріалу ущільнення.

Замінюючи сальники для японських мінітракторів слід очистити  посадкове місце і нанести трохи моторної оливи на край ущільнення. Сама деталь має стати рівно, для цього зручно використовувати втулку або старий сальник як оправку. Якщо є зношення або сліди провертання, деталі бажано замінити або відновити – це безпосередньо впливає на ресурс нового сальника. Особливо це актуально для старіших моделей Kubota, де за роки експлуатації могли з’явитися мікродеформації. Користуйтеся пневмогайковертом під час зворотної збірки маховика і не забувайте перевірити герметичність після монтажу, запустивши двигун і спостерігаючи за можливими слідами оливи. Після завершення робіт рекомендується замінити моторну оливу та фільтр, оскільки при розбиранні могли потрапити дрібні забруднення. Після цього ви отримаєте захист зчеплення та інших вузлів від забруднення та уникнення складніших ремонтів через несвоєчасну заміну цієї невеликої, але критичної деталі. Придбати сальник та інші комплектуючі за вигідними умовами в магазині Агрокейс.


Допоможи ЗСУ



Реквізити Національного банку України


Розкажи новину друзям
Михайло

редактор

Скай