Якщо кілька років тому нас закликали переходити на шини з низьким споживанням палива, то сьогодні виробники намагаються виготовляти екологічні шини з екологічно чистої сировини, яка успішно замінює каучук та інші токсичні речовини в складі шин. Переробка шин – це ще один важливий крок, який відома шинній промисловості, оскільки старі шини з недоторканою металевою та текстильною структурою тепер можна перетворити з усіх точок зору на нові шини. Іншими словами, були зроблені серйозні кроки для виробництва шин, які стали все більш екологічними, більш ефективними та надзвичайно економними завдяки відновленню корпусу, що означає більше ніж 70% вартості шини. Завдяки відданості виробників шин дуже скоро шини будуть мати все менше негативного впливу на навколишнє середовище.
Як виготовляються відновлені шини?
Збір, відбір та професійна перевірка використаних шин є основними кроками до отримання відновлених шин. До недавнього часу вважалося, що неможливо виготовити нові шини, використовуючи використані та добре збережені шини як сировину. Однак великі виробники, а також місцеві виробники довели, що нові шини можна виготовити з використаних шин, і мало того, ці відновлені шини ефективніші, міцніші та довговічніші, ніж звичайні шини, завдяки найякіснішій сировині, яка дозволяє як тільки вартість каркаса становить 0. Інтернет-магазин автомобільних шин Radburg продає відновлені шини, які вже перевірені на найвищі стандарти та порівнюються з найважливішими шинами на ринку. Виробництво відновлених шин із використаних шин є величезним кроком у шинній промисловості, особливо тому, що ця мета вважалася неможливою. Вулканізація – це процес нагрівання та затвердіння гумових сумішей, щоб зробити їх функціональними. Вулканізація була відкрита Чарльзом Гудієром ще в 1839 році та продовжує залишатися основою сучасних процесів виробництва шин. У минулому вважалося, що зношені шини можна використовувати для низки цілей, включаючи паливо, отримане з шин, застосування гуми або цивільне будівництво. Донедавна було неможливо використовувати використані шини та відновлювати їх як сировину для виробництва інших нових шин. Тут місцеві виробники, такі як Radburg, змогли виготовити відновлені шини, які є набагато ефективнішими, ніж стандартні шини. Було також знайдено спосіб вулканізації загартованої гуми, що забезпечує коефіцієнт відновлення сировини майже на 80%, що вражає, враховуючи, що інші процеси вулканізації забезпечують коефіцієнт відновлення сировини лише 1-2%.
Опір коченню відновлених шин
Для того, щоб шина вважалася екологічною та довговічною, окрім зчеплення, яке є найважливішою рисою, вона повинна мати якомога менший опір коченню порівняно з профільними блоками та ламелами, які впливають на зчеплення з землею, та переробленими шинами. вже продемонстрували, що вони мають набагато кращий опір коченню, ніж звичайні шини. Опір коченню – це енергія, яку споживає шина під час кочення під навантаженням. Чим менший опір коченню, тим менше енергії потрібно для руху автомобіля. Це означає покращення споживання палива, а також зменшення викидів CO2 у навколишнє середовище.